Media społecznościowe rozwijają się w zawrotnym tempie. Facebook, Instagram, Twitter, no i oczywiście LinkedIn to podstawa w dzisiejszych czasach. Dodajemy tam nie tylko zabawne fotki i czatujemy ze znajomymi, ale również przedstawiamy swoje produkty i kontaktujemy się z klientami. To obecnie podstawa skoro cały ruch odbywa się w Internecie. Dowiedz się jak wykorzystać jeden z nich w prowadzeniu swojej firmy.
LinkedIn – sieć profesjonalistów
LinkedIn to największa na świecie sieć profesjonalistów licząca ponad 630 mln użytkowników z ponad 200 krajów. Wśród nich znajdują się specjaliści różnych branży, uczniowie, studenci czy biznesmeni. LinkedIn został stworzony jako platforma budowania wzajemnych relacji z klientami, generowanie leadów sprzedażowych czy zdobywania pracy.
Jeśli chodzi o rodzaj contentu, z jakim mamy tu do czynienia, stawia on na treści przede wszystkim profesjonalne, dlaczego zdjęć z wakacji praktycznie tam nie spotkacie. Co ciekawe właśnie takie posty osiągają (poprzez swój algorytm) określenie – nieistotne. Dlatego tworząc posty na LinkedIn postaw na wartość i merytorykę, która będzie miała wysokie wyniki.
Szeroka i zróżnicowana grupa odbiorców
Szeroka grupa odbiorców (jak wspomnieliśmy wcześniej) robi wrażenie i daje możliwość targetowania treści na szeroką skalę. Wśród tak dużej grupy na pewno znajdzie się i wasza, którą będziecie mogli wykorzystać w działaniach zawodowo-biznesowych.
Kolejną zaletą platformy jest precyzyjność targetowania (przydatna w kampaniach reklamowych Ads) np. hierarchia, zajmowane stanowisko, lata doświadczenia, zainteresowania itp. Dodatkowo LinkedIn jest doskonałym miejscem, gdzie zbudujesz markę osobistą, pozyskasz wartościowe kontakty biznesowe, zdobędziesz wiedzę w dziedzinie, która Cię interesuje oraz wiedzę o swoich klientach.
LinkedIn to również z perspektywy rekrutera – kopalnia talentów. To dzięki niemu rekruter widzi jakie masz doświadczenie, gdzie pracowałeś i przez jaki okres. To miejsce, w którym znajdziesz wymarzoną pracę, odpowiedniego kandydata na dane stanowisko, czy partnera biznesowego, z którym zbudujesz wartościowe relacje.
LinkedIn to niewątpliwie platforma, która oferuje najwięcej możliwości w obszarze biznesowym. Co ciekawe, aby osiągnąć zadowalające wyniki wystarczy poświęcić trochę czasu. Jeśli chcesz być brany/a na poważnie zainwestuj w pełen profesjonalizm dzięki LinkedIn.