Współpracę z restauracją ZEST rozpoczęliśmy na początku roku 2022. Cel był prosty – wzrost przychodów, ale dodatkowo klientowi zależało również na zwiększeniu rozpoznawalności firmy, wzrostu polubień strony i aktywności. Już po pierwszym miesiącu odnotowaliśmy imponujące wzrosty wszystkich wskaźników.
Kim jest nasz klient?
ZEST to restauracja, w której menu znajdziecie autorskie koktajle i nowoczesną kuchnię. Jest najlepszą restauracją w Polsce według Restaurant Week 2021r. Dodatkowo restauracja wyróżnia się bardzo klimatycznym i stylowym wnętrzem. Wszystkie te przewagi nad konkurencją postanowiliśmy podkreślać w naszej komunikacji.
Wyniki? Wzrost sprzedaży o 56% w miesiąc!
Kilka rozmów z klientem wystarczyło, by poznać charakterystykę odbiorców i różnorodne menu. Dzięki temu konkretne dania wyświetlaliśmy konkretnej grupie odbiorców. Przykładowo oryginalne danie wegetariańskie dla ludzi zainteresowanych kuchnią wegetariańską, a specjalne dania szefa kuchni dla ludzi, którzy wyrażali zainteresowanie towarami luksusowymi. Tak stworzyliśmy kilka grup docelowych – każda z nich widziała pasującą do swoich zainteresowań kreację.
Wszystkie kampanie łączyliśmy z przyciskiem CTA (call to action) połączenia telefoniczne zachęcające do rezerwacji.
Stały wzrost rezerwacji i nie tylko
Wzrost rezerwacji i zwiększenia ruchu w restauracji osiągnęliśmy trafionymi celami reklamowymi i kreacjami, które pasowały do klientów. Sprzedaż w lokalu stale rośnie – tydzień do tygodnia wzrost na poziomie +56%.
Dodatkowo udało się również podnieść rozpoznawalność marki – ludzie w Rzeszowie kojarzą restauracje, widzieli jej reklamę i mają pozytywne skojarzenia. Kampanie również zwiększyły liczbę polubień strony na FB i obserwujących na Instagramie.
Nowe polubienia strony na Facebooku +1347 – wzrost o 1,1 tys%
Nowi obserwujący na Instagramie +328 – wzrost o 224,8%
Odwiedziny strony na Facebooku +9076 wzrost o 175,2%
Odwiedziny profilu na Instagramie +3437 wzrost o 132,2%
Zasięg strony na Facebooku +97 022 wzrost o 257,3%
Zasięg na Instagramie +8 264 wzrost o 1,6 tys%
Marketing internetowy + reklama outdoorowa = sukces
Kampaniom reklamowym Facebook Ads towarzyszyła również reklama outdoorowa na mieście, billboardy, megaboardy oraz citylighty od niezastąpionego City-Formatu. Całość doprowadziła do wspólnego sukcesu. A my już patrzymy w przyszłość i nie możemy doczekać się nowych, jeszcze lepszych wyników.